Hangjai a világvégnek I. (Neurosis-pályakép)
Veszélyes, már-már a testi és szellemi épséget sem kímélő vállalkozás lenyomata olvasható az alábbi sorokban. Régóta érett már a gondolat, hogy a kilencvenes évek, s a jelenkor egyik legmeghatározóbb …
„Mindannyian a Meshuggah-tól lopunk” – Devin Townsend Project: Deconstruction
Dekonstrukció: olyan lemezcím ez, melytől valami felforgatót, bonyolultat vár az ember; valamit, ami adott esetben a produkció színrevitelét, műfaji kereteit, alapvető hagyományfelfogását helyezi új p…
Egy zsarnoki mondat margójára
A méltán tekintélyes, beláthatatlanul gazdag adatbázissal rendelkező és számos zenei stílus tekintetében megbízható információforrásként szolgáló allmusic.com kritikusa ezzel az ironikus mondattal zár…
Soha nem ér véget
LVP blogtárs alábbi bejegyzésében filozófiainak nevezett kérdésfölvetése természetesen retorikai kérdés: a társadalmi (tehát társas, közös, közösségi) normarendszer durva megsértése fölött érzett – pe…
"Lassú" hallgatás?
A könyv kultúrtörténetével foglalkozó munkákból tudható, hogy Európában Gutenberg találmánya előtt és a 18. század közepéig elterjedt volt az intenzív, elmélyülő, egy-egy részletre újra és újra vissza…
God Hates Us All - A szenvedés esztétikái (IV.)
A 2001. szeptember 11-én publikált, máig talán legsúlyosabb, felforgató hatású Slayer-lemezt, a God Hates Us Allt az akkori Wanted magazinban Uj Péter recenziója magával az aznapi valósággal tette egy…
1   2 
bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés