bezár
 
Közelmúlt fals tükörcserepekben
Az orosz barát az Örkény Színházban
Írni szabadság és kaland
Prae Műfordító Tábor, tábori napló, 2. nap

„Nem terápiás írásról van szó”
Prae Műfordító Tábor, tábori napló, 1. nap
A performansz a társadalmi és személyes gyógyulás tere.
Márfi Márk – Telik című drámájának 82. előadásán jártunk

Most csend van, és hullaszag
A Móricz-ösztöndíjasok harmadik irodalmi estjéről

A velünk és bennünk élő történetek ereje
A Katona József Színház Közösségi színházi projektjének bemutatójáról

Az leszek, aki öl vagy az, akit ölnek?
Park Chan-wook: Nincs más választás
Egyszer véget ér
Az Élet és Irodalom LXIX. évfolyamának 49. számáról

A Deadbeat dilemmája
A Tame Impala legkevésbé inspirált albuma
„Ezek a költemények okosítanak, és nagyon-nagyon felidegesítenek”
Kustos Júlia a Horváth Péter ösztöndíj idei nyertese

„Mert szebb és különb, mint a többi”
A Fedák Sári-ügy, avagy minden jegy elkelt című előadás a Magyar Színházban
Anyák fájdalma, lányok könnyei
Ketevan Vashagashvili: Szerződés kilenc hónapra

Samsung, K-pop és Nobel-díj
Tudósítás egy dél-koreai irodalmi estről Stockholmból
Útikalauz a Költészethez
Fenyő D. György Költőiskolájának bemutatójáról

Óriások lábainál
Verdi Nabuccója a Nemzeti Filharmonikusok előadásában

„Az nem lehet, hogy az ember ne váljon azzá, aminek a többiek hiszik.”
Interjú Szabó Imola Juliannával, a MáSzínház Ha, én… című előadásáról
Nem hely, nem táj, nem világ
Bíró Botond festőművész Varzith című kiállítása nyomán

A kód biztonsága
Marie Jacquot és a Bécsi Szimfonikus Zenekar koncertje a Musikvereinban
A csendkirály gyengéden elpazarolja levegőjét
Négy verseskötetről, amelyeket nagyon vártam

bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés